iletişim ; atkitasarimi@hotmail.com.tr | Atkı Tasarımı; 10 TL

14 Kasım 2010 Pazar

Atkı Tasarımı Yapılır

Atkı Tasarımı Yapılır

Neler Yapıyorum?
1- Öncelikle Tek Kat Atkı,Çift Kat Atkı,Şal Atkı,Polar Atkı hakkında bilgiler veriyorum.
2- Çıkartacağınız atkı modelini seçip ona göre tasarımlar yapıyoruz.
3- 1 tane mi tasarım yapıyorsun ? - Hayır siz beğenene kadar tasarım yapıyorum.
4- Tasarımlar ücretli mi ? - Evet fakat bu işi amatör yaptığım için çok fazla bi miktar talep etmiyorum..Sade emeğimin karşılığı 1 atkı parası yani; 10 TL .
5- "Tasarımı önce verin atkıyı çıkartalım sonra parayı veririm" olmuyor arkadaşlar tasarımı size gösteriyorum ama gerçek halini vermiyorum.Parayı yatırdıkdan sonra gerçek halini alıyorsunuz.

iletişim ; atkitasarimi@hotmail.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder